vinnarbloggen.webblogg.se

1657 dagar på läktaren.

Publicerad 2014-02-14 01:49:00 i Allmänt,

När detta inlägget skrivs har jag utstått 1657 dagar på läktaren istället för fotbollsplanen.
1657 dagar med rehab, slit och motgång efter motgång. 

När detta inlägget skrivs har det gått 87 dagar sedan jag låg på operationsbordet, 
för att genomgå en så kallad "komplicerad" operation av båda mina fötter.

Jag pratade med min sjukgymnast om att börja föra loggbok, och då fick jag idén om att skapa denna blogg,
så ni som är intresserade kan få följa min resa som jag har valt att kalla Vägen tillbaka.

Vinnarbloggen var ett givet namn för denna blogg, då jag alltid har varit en vinnare och aldrig tänker ge upp.

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela