vinnarbloggen.webblogg.se

Organdonation.

Publicerad 2014-02-15 01:37:27 i Allmänt,

Sitter på en restaurang helt själv och avnjuter en kopp kaffe. Plötsligt ploppar DONATION upp i huvudet och jag kan inte låta bli att slå in ordet i Googles sökfält. Vips, så var jag registrerad i donationsregistret.

Jag vet inte hur det ligger till med er bakgrund, er situation, era tankar, men för MIG fanns det inte en enda anledning att INTE göra detta. Känner ni detsamma så tycker jag att ni ska gå in HÄR och registrera er på direkten. Vill ni inte göra detta, så är det minsta ni kan göra att sprida det till era nära och kära, så fler anmäler sig. Då kan vi rädda fler liv.

Och när jag ändå var igång, så blev det en anmälan till Tobias Registret också. 


TILLSAMMANS GÖR VI SKILLNAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela