vinnarbloggen.webblogg.se

Söndertrampad fot.

Publicerad 2014-02-16 23:41:00 i Allmänt,


Har i helgen haft min Stockholmsvän här. Hon bjöd mig på Mello (spontant) igår som 18-årspresent och sedan gick jag, hon och en annan vän till en bar på Avenyn. Det spelades några gamla goa klassiker och jag kunde inte hålla mig från att vråla med. Skräll.

Jag var så glad igår då jag vaknade upp med minimal smärta i fötterna, för första gången sedan november.
Vågade till och med lämna kryckorna hemma, men med den oturen som jag alltid har så ville kvällen sluta lie trökigt, tyvärr. Jag hamnade mitt i ett bråk och min ena opererade fot, som jag stukade när jag halkade för några dagar sedan, blev söndertrampad. Aj, aj, aj vilken smärta. Som tur var tog mina vänner och en kille hand om mig. Fick taxiskjuts hem och somnade gött. Men idag har det inte varit roligt.

I morgon ska jag på rehab och hoppas att det blir bättre med fossingarna. Den största frågan är la egentligen när min otur ska vända?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela