vinnarbloggen.webblogg.se

Att experimentera sig fram.

Publicerad 2014-03-02 00:41:00 i Allmänt,

Tack som fan för all fin respons på det förra inlägget. Känns skönt att äntligen vara ärlig mot sig själv och alla runtomkring en. Halvflata, det är vad jag är. Fast egentligen gillar jag ju inte de här stämplarna. Jag är ju egentligen bara Evelina Hansson, och inte heterosexuell, homosexuell eller bisexuell. Jag ligger med den jag känner för och bildar familj med den jag älskar, könet spelar la för sjutton ingen roll? Jag vill inte binda mig till en viss grupp och utesluta att testa på nya saker. Jag experimenterar gärna och testar med nöje nya saker. Bara jag har hjärtat med mig, så blir allt bra. Och hjärtat, det är ju alltid med mig. Det ligger där i handen och har det gott.

Igår var jag ute med mina tre fina vänner och det var den bästa kvällen på länge. Kan inte ens beskriva med ord hur kul jag hade, för det är omöjligt. Fötterna fick ta smällen då jag dansade tills jag stupade, men det är det värt. 
Vad skulle jag gjort utan mina babes?

Kärleken till er är oändlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela